onsdag 20 januari 2010

Jaha. Kallas också bloggtorka

Japp. Där kom den.

Och här kommer mer: Jag är trött.

Så, då var det sagt.

Men. En bra sak idag! Trots att jag varit infernaliskt trött hela dagen har jag jobbat undan som bara den (hållt ett ohälsosamt högt tempo) så var det inte tal om att jag inte skulle laga mat när jag kom hem från jobbet (trots jobbat över en timme)! Jag var inställd på att laga mat, och jag tror att det underlättade mycket att vi faktiskt hade mat i kylen att laga mat av! Det gjorde liksom det hela lite (väldigt mycket) lättare!

Hm. Det där med planering kanske inte är så dumt i alla fall. Planera vad att äta och sen handla hem det. Är det inte svårare än så? *?*

Nu slog bloggtorkan till igen. Trist och tråkigt. Jag skulle ju blogga som aldrig förr när jag väl hade en bättre mobiltelefon. Åh herregud vad jag skulle blogga, och vilka inlägg det skulle bli! Hej och hå!

Men jag skyller på tröttheten. Nej, jag menar TRÖTTHETEN. Den stora. Ikväll ska jag lägga mig halv tio. Om jag lägger mig lite innan så struntar jag i att duscha ikväll och gör det i morgon bitti i stället (eller struntar helt i ...)

Oj, kom på en grej. Vi har godis i lådan. Jag tycker att jag är värd godis ikväll.

4 kommentarer:

  1. Oslo: Tack! Och du med så småningom!

    SvaraRadera
  2. Det där med bloggtorka känner jag igen. Vissa dagar sitter man bara och stirrar på skärmen och känner sig heltråkig. Och TOM! Fast då kan man ju blogga om att man är TOM.

    :)

    SvaraRadera
  3. Annika: Det finns alltid något att babbla om! : )

    SvaraRadera