onsdag 13 januari 2010

Heja mig

Jag har vräkt i mig en ask Läkerol Licorice Persimon, bara sådär. Det är säkert jättenyttigt och bra för magen. Som första ingrediens läser jag "sötningsmedel" och sen en radda med oigenkännbara ord.

Jag skulle verkligen göra världen en tjänst genom att gå och lägga mig nu. Framförallt skulle jag göra mig själv en tjänst i morgon. Genom att lägga mig tidigt idag.

Skulle behöva duscha också, men det går verkligen fetbort! Om jag luktar illa får väl folk hålla sig på avstånd?

5 kommentarer:

  1. Kan du inte gå en promenad med mina hundar först?
    Så kan jag gå och lägga mig nu.

    SvaraRadera
  2. Om folk kan hålla sig på avstånd eller inte beror ju på vad du arbetar med förstås. Det går inte att hålla avstånd till tandläkaren t.ex. Du är säkert inte tandläkare, eller?

    SvaraRadera
  3. Hoppas inte sötningsmedlet var av den laxerande sorten. Jag var glups och käkade en hela ask med någon sorts "Extra" karamell och sprang på toa en helt eftermiddag ;o)

    SvaraRadera
  4. Är det inte dom som är lite laxerande också? *rekommenderar närhet till wc imorgon*

    SvaraRadera
  5. Nilla: Jo, det hade jag kunnat göra. Synd att jag såg kommentaren lite sent.

    Knasterfaster: Nej, inte tandläkare.

    Gafflan: Det hoppas jag också, att det inte var.

    Nell: Jag har vräkt i mig Läkerol förut utan resultat... Men man vet ju aldrig!

    SvaraRadera