måndag 28 maj 2012

30 grader och hög luftfuktighet

Nej, inte här. Men i North Carolina, dit vi ska, om några veckor.

Jag tror jag lämnar plattången hemma då. Och så tror jag att jag bestämt mig för att klippa mig ytterligare lite till. Det håret som är högst upp, längst bak på huvudet. Men jag ska sova på saken ett par nätter först innan jag slutgiltigt bestämmer mig. Man får ångra sig hur många gånger som helst, även när man har fattat ett beslut. Det tycker inte min man, men så är det. Så det så.

Men shit vad jag längtar efter USA-resan nu, och värmen och solen! Hej SPF 50! Hej skuggan och hej svalkande pooler. (Och hej vit sand och skuggande palmer på den där sandön som vi ska till i Mexikanska golfen.) Hej kylda drinkar, smoothies och air condition!

HEJ RESFEBER!
        .

3 kommentarer:

  1. .... och jag åker till Kalifornien om 15 dagar. Resfeber här också. OCH ett frisörbesök inbokat dagen innan..... Bäst att passa på att vara fin i håret OM man skulle råka på Brad Pitt eller Jonny Depp i Hollywood for example!
    Visst är det härligt att ha något att längta till!!!!!

    SvaraRadera