tisdag 29 maj 2012

Komplimanger och inte

Jag har jobbat tre timmar idag, det sa svisch så är jag hemma igen.

Det var blandade reaktioner bland dagisbarnen på min frisyr. De flesta noterade inte att jag klippt mig över huvud taget, men några såg. En sa att jag såg ut som en jägare, en annan tyckte att jag var mycket finare i mitt långa hår och några sa att de tyckte att jag var finare nu.

Gulligast var en sötnos till kille som sa: "Jag tycker att fröken är fin i vilket hår som helst"
       .

3 kommentarer:

  1. Han kommer att bli en farlig charmör när han växer till sig

    SvaraRadera
  2. Den siste killen vann ju helt klart!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Shamrock: Det kommer han bli! Han är redan farligt söt med sina bruna snälla ögon.

    Snäckskal: Det gjorde han verkligen! Jag smälte!

    SvaraRadera