onsdag 9 maj 2012

Blääääh

Åkte iväg, gick en sväng - Instagramade! - och sen åkte vi till Allum för att köpa gympaskor till yngsta dottern. Bara det tog ju sin lilla tid eftersom jag när jag ändå var där ville titta på lite annat.

Nu är jag så trött att jag kan börja gråta för allt och inget. Väldigt balanserad är jag. Inte.

Idag blir det pizza till kvällsmat. Det hjälps inte. Jag orkar inte vara nyttig, jag orkar inte ens åka och handla för att kunna laga riktig mat. Jag orkar bara blogga lite grann och kanske skriva några ord på min bok.

Ska jag berätta hur hungrig jag är, när jag ändå håller på med very interesting inlägg? Jo: Jag är just nu så himla hungrig att det känns som att jag nästan behöver kräkas. Så hungrig.

Och där kommer huvudvärken också. Kan det bli en sämre onsdag?
.

5 kommentarer:

  1. Fast i det läget ÄR det nyttigt med pizza. Du behöver inte mer stress idag.

    SvaraRadera
  2. Kram till oss båda för att vi har sådana skitdagar!
    I morgon måste det väl ändå bli en bättre dag?! Vi satsar på det eller hur?!
    Kram

    SvaraRadera
  3. The Queen: Tack du kloka! :)

    Gafflan: KRAM!

    SvaraRadera
  4. vi tog pizza igår (och vin- på en tisdag!). Ibland blir det så

    SvaraRadera
  5. Shamrock: Åh, vin.... Mysigt. Det skulle jag vilja ha också. Men eftersom jag jobbar med barn numera och inte pengar, känner jag att jag inte vill dricka vin kvällen innan jobb. Tar igen det till helgen istället!

    SvaraRadera