måndag 14 maj 2012

Näeh

Det går inte alls med skrivandet. Och går det så går det trögt. Och så har jag raderat en scen.

Och så är jag i redigeringstagen dessutom, och det är inte bra för då krymper texten och det är inte bra för självförtroendet. (Men hej vad bra jag skriver! Jag upprepar mig inte alls. Upprepar mig inte alls.)

Jag tror att jag kanske får avsluta den här dagen som en usel skrivardag. Ibland blir det så. Kan hända måste jag läsa Sonjas sista vilja. Det kan vara det som är felet. Den ligger nämligen och väntar på att jag ska komma och läsa den.

Jag kan nästan höra den ropa på mig.
       . 

5 kommentarer:

  1. Sonjas sista vilja heter den som utgiven, glöm inte det ... och läs nu då!!!

    SvaraRadera
  2. Men gud, förlåt! Jag kände att något inte riktigt stämde...
    Ska lägga mig nu, snart, alldeles strax!

    SvaraRadera
  3. Så, nu har jag döpt om den till det den heter! Jag kan inte skylla på något annat än att jag är lätt förvirrad all the time :)

    SvaraRadera
  4. Ibland kommer det sådana dagar då allt känns fel. Fråga mig. Jag raderade hela det första kapitlet häromdagen.

    SvaraRadera
  5. Ja du, sådana dagar har vi alla då och då! :) I morgon är en annan dag.

    SvaraRadera