tisdag 29 maj 2012

Jag behöver (mer) kaffe!

Herregud, det är en sådan dag idag.

Det är kallt ute, det är mulet men ibland kikar solen fram och då hoppas man att det ska bli varmt, men icke. Det är tio grader ute. Tio grader! Taskigt av väderguden att ge oss värmen med stort V för att lagom tills man vant sig och börjat älska den ta den ifrån oss.

Mer kaffe. Och sen ska jag öppna mitt worddokument.

Jag bad en person att läsa min text och komma med åsikter. Jag har inte hört ett ljud. Inte ett endaste. Antingen har hon glömt bort att hon fått texten eller så är texten rent förbannat tråkig. Nu har det gått så lång tid att jag nog inte vågar fråga heller.

Jag får väl helt enkelt stå ut med att det är MIN bok och jag får klara mig själv här.


Men kaffe var det ja. Sen får jag nog ta och skriva. Om det ska bli en bok någongång. Och det ska det! Det ska det.

1 kommentar: