tisdag 19 juni 2012

Hurraaaaa!

Idag, efter fem dagar, fungerar magen igen!

Jag har lyckats ... *ehum* göra ifrån mig *harkel*. Och detta utan att magen pajade!

Min teori är att jag fått i mig aloe vera. Äntligen! Igår när vi shoppade hittade jag en hälsokostaffär (bantningsdito) och köpte en juice - lika stor som de i Sverige - med fyra portioner i. Hemma ska man ta en msk av juicen, men här skulle jag ta ca 250 ml. Ett helt glas!

När magen brukar komma igång, (eller tröttnar och vill göra sig av med innehållet på snabbast sätt) slutar det alltid med kramper och sitta på toa i timmar. Rusa dit i panik. Flera gånger i timmen. Må dåligt. Våndas. Undra om det inte är bäst att uppsöka läkare ändå.

Men! Idag! Lättnad! Oh, den lättnaden.

Nu: förbannat hungrig.

6 kommentarer:

  1. Jag förstår precis. Vad skönt!

    SvaraRadera
  2. Och hurraaaa för att det känns bra nu!

    Åh, vad mysigt ni verkar ha det!
    Hoppas det fortsätter så!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Skön blogg:) har du twitter eller fb att följa dig med ????

    Vill du ha inrednings inspiration..kolla in min blogg:)
    ha en kanovecka

    LOVE Maria på inredningsvis.se

    SvaraRadera