måndag 11 juni 2012

Segt

Det går långsamt här nu. Jag går mest omkring och försöker andas normalt.

Jag har inte gjort något av allt det jag skulle göra idag. Jo, jag har tömt en hylla i kylen och tagit ut den. Hoppas jag orkar diska av den också. Eller om jag helt sonika stoppar tillbaka den i kylen utan att ha gjort rent den.

Snart kommer barnen hem och innan jag vet ordet av är det fotboll på tv och sen natten. Men alla sätt att fördriva tiden är väl bra?

Jag undrar vad det är jag kan ha missat och glömt? Att vara klar inför en resa så här långt i förväg är verkligen inte likt mig. Jag brukar aldrig vara klar med något i tid, någonsin. Så risk finns att jag kommer på något i sista minuten, som jag glömt och som borde fixats för länge sen. Eller så har jag vuxit upp och blivit vuxen? Kanske.

Nähä, nu ska jag fortsätta göra ingenting.
   .

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig i det du skriver....och har läst tillbaka några inlägg och blir lätt (obs! bara lätt, inte sant, våldsamt ska det vara) avis på att du ska ut och resa!
    Kram

    SvaraRadera
  2. härligt att göra ingenting

    SvaraRadera