torsdag 7 juni 2012

Nja

Det lossnade inte direkt men några ord fick jag klämt ur mig efter att jag klagade i förra inlägget. 723 närmare bestämt.

Efter det kom maken hem med middag och efter den blev det promenad med sis. Sen blev det några, rätt så få, sit ups. Och nu är det dags för sängen. Borsta tänderna och sen sova. Duscha kan jag göra en annan morgondag.

Skriva kanske jag också kan göra i morgon. Om jag återfunnit förmågan, och hittar orden, och flowen. Det har varit lite si och så idag. Men jag är å andra sidan ringrostig nu. Länge sen jag skrev senast. I morgon är jag lite mindre rostig. Jag ska ge det ett lite mer helhjärtat försök i alla fall. Så får vi se.

Nu måste jag sova. Sooooova!
.
       .

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå bra imorgon, lovar ;-)Natti

    SvaraRadera
  2. 723 ord, det är inte det sämsta! Skit i Burberry (el vad det heter) så går det nog bra imorgon också.

    SvaraRadera