söndag 3 juni 2012

Jaha?

Sova verkar helt klart omöjligt i natt av någon underlig anledning.

Jag drack kaffe sent, men det brukar aldrig inverka på min sömn. Och jag somnade ju faktiskt!

Hungrig är jag trots att jag ätit en banan och druckit ett glas mjölk. Kanske var jag lite för hungrig när jag la mig?

Oroar jag mig för maken som är ute och kör (hem sin pappa och dennes fru, som kommit med flyget)? Nä, väl?

Så vad göra nu? Skriva? Nä. Läsa? Har inget att läsa.

Tv? Näe, vill inte.

Kommer få träna på att bli lite jetlag-ad under dagen. Alltid något ...

Om tre och en halv timme ska vi upp och sjunga för äldsta dottern. Nyblivna tonåringen!

Jag kom precis på att jag inte har något kort till henne, kanske jag skulle orka tillverka ett? Nu?!

3 kommentarer:

  1. Haha, blev det nåt kort eller lyckades du somna om?

    SvaraRadera
  2. Mycket som trängs i huvudet tror jag När jag ska kliva upp en viss tid och det är något speciellt då tappar jag alltid sömnen. Undermedvetet verkar det som om jag är rädd att inte vaknar.
    Lyckliga er som har sol här är det 3 grader varmt och regn

    SvaraRadera