måndag 16 december 2013

Trött arm

Gaaah. Det irriterar mig när jag inte kan skriva i timtal utan att kroppen protesterar. Hatar att vara begränsad.

Har vilat från skrivandet en stund och passat på att så passionsfruktsfrön och paprikafrön. Har en ganska stor kruka med egenhändigt planterad passionsfrukt som ringlar runt gardinstången. Vill ha fler!

Paprikan tar god tid på sig så inför nästa skörd ska jag börja i god tid.

Nu ska jag återgå till mitt redigerande. Har laddat med kaffe och pepparkakor.
.

2 kommentarer:

  1. Ja, passionsfruktsplantor är roliga för de växer så snabbt. Det kanske blir lite svårare att få dem att gro såhär års bara, men upp kommer de säkert. har du fått några blommor på din egensådda? Hur länge dröjer det?

    SvaraRadera
  2. Kati: Nej, min har inga blommor. Men jag hoppas att jag får det så småningom. Vet inte hur många år det kan ta.

    Jag tycker det är roligt att testa att så så här års. Har kvar några frön till vårkanten också :)

    SvaraRadera