tisdag 9 mars 2010

Det konstiga sömniga

Jag fattar inte varför jag stunden innan sänggående helt plötsligt piggnar till?! Som den döende som i slutskedet plötsligt ser ljuset och finner ro. Eller som den som fryser ihjäl i en snödriva helt plötsligt tycker att snön blir varm. För igår kväll, när jag skulle krypa ner i sängen blev jag pigg och var bara tvungen att kolla Facebook där min syster precis gått med. Och så bläddrade jag i en frisyrtidning också. Är lite sugen på att klippa mig igen, men jag vet inte hur. Men jag släckte när klockan var tjugo över tio. Rätt ok ändå, med tanke på att jag fick sova till tio i sju i morse.

*sparkar igång tisdagen*

2 kommentarer:

  1. Shit vad du är duktig som somnar så tidigt!

    SvaraRadera
  2. Här har du en till. Jag förstår mig inte på det där fenomenet - kan vara dödstrött upp till sista minuterna innan jag skall lägga mig. Då blir jag jättepigg.

    Vad beror sånt på??

    SvaraRadera