tisdag 9 mars 2010

Määh! Jävla tisdag-humör

Åh! Börjar ju bra bra jättebra.
Sen till bussen som omväxling och får toookspringa. I skogsbacken
där det är halt och jag vinglar fram ger jag ifrån mig ett konstigt
gurglande läte, en blandning mellan Åååååhhhh och Aaaarrrrgghh...
snyggt. Då såg jag en tjej stå framför mig (var kom hon ifrån?!)
som vänder sig om när jag dundrar förbi. Var hon full i skratt? Det
hade jag varit.

Väl på bussen fick jag börja klä av mig kappa, kofta, halsduk...
och överväger just nu om jag kan med att sitta i bara bh.

4 kommentarer:

  1. Och OM det står något i tidningen så vet jag att det var du! ;)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Klart du kan åka i bh, men jag tror att folk kommer att glo på dig. Kan du inte be någon spela in filmen på dig när du halkar till bussen? Jag tror att det skulle bli en kioskvältare på YouTube...
    :-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha...Agneta! Varför är jag inte förvånad att du springer till bussen? Du är underbar :))))

    SvaraRadera
  4. Kan inte tänka mig att det finns något som förbjuder BH-exponering på bussar! (Men där bör du nog sätta gränsen..) ;D

    SvaraRadera