onsdag 24 mars 2010

Nu pratar vi om något annat

Jag kan berätta att det enda jag gjort sen jag kom hem idag är att ha utfodrat fem barn. Mina tre och sisters två. De stod vid grinden vid dagis och skrek "Mostej! Mostej! Heeeeeeeej!!!"

Diskmaskinen är halvt urplockad och diskhon är full med smutsig disk. Jag skulle göra mig perfekt som ungkarl.

Hur ska jag orka få i säng barnen och röja i köket? Jag ska orka fixa iordning mig själv också och den huvudvärk jag har just nu är inte att leka med.

Oj, gnällspiken är i farten igen. Mendetvarvältrevligt!

4 kommentarer:

  1. I egenskap av ungkarl så kan du väl göra som dom brukar, vänta på att mamma kommer och städar upp! ;-)

    SvaraRadera
  2. Venus: Nu hade jag väntat tillräckligt utan att hon kom, så jag fick snällt tömma diskmaskinen och stoppa in det smutsiga. Nu är köket fint igen!

    SvaraRadera
  3. Jasedetvarväldigttrevligtattläsa!

    SvaraRadera