måndag 19 september 2011

Hemmelihemma!

Det låter kanske som att jag inte kommit hem förrän nu, men det har jag. Jag var faktiskt hemma tidigare än vanligt, tack vare att jag gick lite tidigare från jobbet och blev hämtad och hemkörd av maken. Skönt är bara förnamnet.

Väl hemma skrev jag ett inlägg som ska publiceras i morgon, körde igång en maskin med tvätt, lagade mat, utfordrade fem barn, åt själv, vinkade av två barn till sin mamma och tre till scouterna, städade i köket, hängde tvätt, vek tvätt, körde igång maskin nr två, plockade loss köksfläktsfiltret och stoppade in i diskmaskinen, satte på dito. Sen gjorde jag mig en kopp te och nu sitter jag här vid datorn och knappar lite. Kanske kanske fortsätter jag på min bok. Snart. Ska bara lite först.
          .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar