söndag 22 januari 2012

Åh....

Trött idag. Det blev lite för sent igår och lite för mycket vin och lite för mycket päronkonjak. Vi hade nog lite för trevligt helt enkelt. Det kommer straffa sig (mig) i morgon. Och flera dagar framöver. Man är ju ingen ungdom längre när det kommer till sena partynätter.

Idag blir det tv-tittande nästan hela dagen. Skidor och skidskytte. Ska hinna med lite promenad också. Måste ju komma upp i 12000 steg. Men det ska väl gå. Ikväll, i skydd av mörkret, tänkte jag testa stavgång. Inte för att jag blivit tant utan för att det är bra träning inför fjällenresan och skidåkningen. Måste träna upp mina armar och axlar.

Men visa mig i dagsljus med stavar gör jag bara inte. Såvida jag inte har skidor under fötterna.
             .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar