söndag 8 januari 2012

Sköna söndag

Nu ska vi ta oss en kopp kaffe, maken och jag. Jag har redan druckit en kopp. Före frukost. För att undvika dimma i skallen och huvudvärk. Värdelöst att ligga och sova till klockan tio.

Nu blir det till att testa Gevalia Ebony. Hoppas att den är god. (Jag kan inte hjälpa att det blinkar en lampa med pensionärsvarning när jag skriver att jag köpt hem Gevalia).

Idag blir det lite tvättstugehäng, skidor på tv, fortsätta rensa lilla datorn, promenad med maken och undvika att frossa äta choklad.
        .

3 kommentarer:

  1. Du kan komma "hem" till mig så bjuder jag på en virtuell cappuccino/latte/espresso, egenhändigt tillverkad. Vore inte det najs? ;)

    SvaraRadera
  2. jag gillar Gevalia!!
    har jag gjort en lång tid :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ebony tror jag är helt okej.
    Hoppas det smakade!

    SvaraRadera