onsdag 25 januari 2012

Jag är inte en rubrikernas kvinna

Det här med rubrik, det är överskattat va? Ni läser väl ändå, menar jag. Hoppas jag.

Nu har jag börjat om tre gånger på det här inlägget. Jag började skriva om en sak, sen gick det raskt över i något annat och blev helt kajko. Jag var tvungen att radera och göra om.

Jag är rastlös, trött och sömnig men samtidigt fylld av energi! Men inte den där sortens energi som är förenad med lust att göra något. Nej, jag vill helst sitta här i soffan och slappa tills det är dags att gå och lägga mig och sova. Jag är en kul tjej. Jo minsann.

Jag hoppas också att tålamod ska komma till mig när jag är hemma och ledig sen.

Nu kom jag på att jag fått två awarder som jag ska ta mig an. Kul!
       .

1 kommentar:

  1. Det är det som gör att jag gillar att läsa din blogg. Lite hit och dit utan större prestationskrav. Din blogg känns ärlig och rak med eller utan rubrik
    I morgon är fredag inte många kvar nu

    SvaraRadera