tisdag 10 januari 2012

Orkar ni två sommarbilder till?

Om inte ska ni hoppa över det här inlägget. Nästa inlägg blir en vinterbild, med snö. Jag lovar!

Men nu, sommar!

Den här lilla gyllenbruna läckerbiten, det är jag.
Och ser jag blek ut är det nog er färginställning det är fel på.


Den här lilla läckerbiten (som går precis bakom min man) är min son! Goaste lille killen i hela världen! (När han är på gott humör, vilket han oftast - tack och lov - är. När han inte är på gott humör är han till salu. Billigt.)
Min ena, och största, pelargon. Jag ber till alla högre blomgudar i världen (nåja) att den ska bli lika fin nästa år. Om bara den överlever vintern. Om den inte drunknade i höstens alla regnfall.
        .

3 kommentarer:

  1. Åh va härligt.. LÄNGTAR!
    Följ gärna min alsterblogg ;)
    www.misscdesign.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dina sommarbilder, strunta i vinterbilderna ;)

    SvaraRadera