onsdag 11 januari 2012

Kvällarna går för fort

Varje kväll när barnen lagt sig och det blivit lugnt hemma; tvätten är hängd och middagen undanplockad och köket ser någorlunda okej ut, då vill jag sätta mig i soffan och andas ut lite. Men jag hinner knappt ta ett nytt andetag innan det är dags att resa på mig och göra mig i ordning för natten! Måste ju komma i säng runt tio för att orka upp dagen efter och vara en hyfsat glad och trevlig person. Det är skit! När ska man hinna leva?

Himla tur för mig att jag bara har fyra veckor och två arbetsdagar kvar. Jag är otroligt lyckligt lottad! Och tacksam.
     .

2 kommentarer:

  1. Pazienza, om sisådär fyra veckor kommer du förmodligen få gott om tid att Leva! Bara en kvalificerad gissning ;)

    SvaraRadera
  2. Kati: När du säger det, det ringer en klocka....! ;)

    SvaraRadera