onsdag 15 maj 2013

Nu är jag på bättre humör

Solen sken när jag cyklade hem i mina gummistövlar. Såklart. Nu har det blivit mulet igen. Såklart.
Men innan solen gick i moln hann jag njuta av lite sol och ljumma vindar! Inte kalla, utan riktigt sköna! Så himla härligt att kunna gå ute i kortärmat utan att frysa ihjäl där vinden kommer åt.

Men nu är solen borta som sagt. Jag ska kanske ta och lägga mig och vila en stund för att orka träna ikväll.

Men först hänga tvätt.

Kanske återkommer jag om det här vansinnet. Om jag orkar. Blotta tanken får mig att vilja krypa ihop i fosterställning och inte öppna ögonen förrän världen är snäll igen.
.

2 kommentarer:

  1. Igår kände jag för att ta familjen med mig och gömma mig på en öde ö nånstans. Först American Apparel-reklamen, sen 33 anledningar-listan och nu den här domen som du länkar till. Och det här samhället ska barnen växa upp i?

    SvaraRadera
  2. Jessica: Precis den känslan har jag också.

    SvaraRadera