torsdag 29 augusti 2013

Noll inspiration och noll lust

Jag känner för att träna dock. Det är bra det eftersom det är det enda jag tänker ägna mig åt nu. Skrivandet ligger tillfälligt nere. Jag har orkat skriva typ fem, sex ord och det var typ utfyllnad i en redan befintlig text.

Men det får vara så idag. Armen mår bra av lite vila. Kanske blir det vila i morgon också eftersom jag jobbar från tidig morgon till kvart i två och ett par timmar senare ska jag in till stan.

Nu ska jag svida om till träningskläder, stoppa ett par linser i ögonen, leta fram min keps (eftersom det regnar, men vänta nu ... jag ska ju ha hjälp på mig när jag cyklar. Struntar i keps. orkar inte träna med den ändå. Mascaran får rinna.

Nu ska jag träna skiten ur mig, vilket visserligen kommer gå fort. Kanske räcker det med den lilla cykelturen dit.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar