tisdag 6 maj 2014

Hej på dig, tröttma!

Jösses vad trött jag blev. Kände det redan hos tandläkaren efter att ha cyklat dit i kallt, blött regn. Lysrör i taket, vita väggar och skåp och så den jättestarka lampan. Och då var det inte jag som låg i skenet av den.

Besöket gick bra. Allt såg bra ut förutom att det är trångt bland tänderna. Hon kommer troligtvis få tandställning, men inte förrän om ca två år.

Väl hemma igen började jag städa i arbetsrummet. Plockade undan (det värsta) från golvet, sopade och våttorkade. Var tror ni att jag befinner mig i skrivande stund? I soffan …

Och försöker ladda för att ge mig ut för att jogga lite senare, men jag tror inte att jag kommer orka det. Är så vansinnigt trött och sömnig. Funderar på att sova lite middag. Eller åtminstone titta på några avsnitt Vänner.

Redigerandet får vänta lite. Måste vila lite ibland också.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar