torsdag 15 maj 2014

Snart fredag!

Idag har varit en bra dag. Vi besökte en annan förskola för att springa ett lopp tillsammans med dem på deras gård och runt byggnaden. Jättekul! Helst eftersom jag känner nästan alla barnen där och de flesta av pedagogerna. Förra året jobbade jag där!

Redan på långt håll fick barnen syn på mig och ropade mitt namn! Många ville kramas och prata. Hur mysigt som helst.

Hela dagen har varit solig och skön och till mellanmål fick vi rabarberpaj med vaniljyoghurt (?!) och jag åt inte vansinniga mängder. Magen ska nog fixa vetemjölet …

Nu är jag hemma, ska plantera om några tomatplantor och efter att jag handlat (vilket jag tyvärr måste) ska jag slänga mig i soffan och bara slappa. Hur kan man bli så trött av att bara jobba två dagar? Jag fattar det inte …
:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar