lördag 29 augusti 2009

Den som spar, hon har!


Vin kvar från igår! 

Så nu sippar jag på ett av mina favoritviner för tillfället! Corvina Veronese (jag vet inte om det är namnet på vinet, druvan, tillverkaren eller vad det är men jag vet att det är gott!) Gott gott gott! 

Och snart ska jag äta lite godis också! En häxvråls-stång och en påse mjuka turkisk peppar. Mjuka salta är bättre än hårda salta. De hårda ger sår i gommen efter bara några stycken, men de mjuka gör inte det! Bara att tugga i sig, svälja och stoppa in ett par nya!

Trevligt med lördagkväll!


9 kommentarer:

  1. Åhhhhh, de är ju goda, turkisk peppar mmmums, så ät du några för mig oxå, jag kan ta "magfettet";)

    SvaraRadera
  2. De är jättegoda! Och apropå magfett, min mamma har frågat mig de två senaste gångerna vi setts om jag är gravid! Ja, min mage putar men för helvete! Gravid? Sååå stor är jag väl inte?! *faaan*...

    SvaraRadera
  3. Nej, inte sist jag såg Dig iaf:). Nej, Du är ju tunn som en sticka!!!

    SvaraRadera
  4. Hm... tunn som en sticka och putmage *känner mig toksnygg. Inte*

    SvaraRadera
  5. slutaätagodisöverenskommelsesyster29 augusti 2009 kl. 20:30

    eh.. du ska VAD??

    SvaraRadera
  6. Nilla;
    Mmmmmm!

    Syster;
    Kom över och smaka vettja! =)
    Du kan få vin också!

    SvaraRadera
  7. Häxvråls-stång...vad tusan är det för något?

    SvaraRadera
  8. Magnus;
    Häxvrål, vet du inte vad det är? Lakritsstång med salmiakfyllning!
    Godisstång, brukar finnas vid kassorna, i olika smaker.
    Jääättegod!

    SvaraRadera