söndag 23 augusti 2009

Slapp slapp slapp...


Herregud. Här blir inte många knop gjorda! Soffnötning pågår, kan man säga. Men det görs i och för sig flitigt! 

Jag har lagat lunch till fyra tjejer som nu mumsar i sig makaroner och köttbullar (icas färdiga, med garanterat pruttlukt när man öppnar förpackningen)

Men en av kompisarna sa "jag ska ta lite till, det var så gott!" 

Kul att maten gick hem, men synd att inte jag kan ta åt mig äran; jag har inte lagat maten, jag har bara värmt den...


Själv ska jag snart lyxa till mina äckelköttbullar med ett himla gott pulvermos! Fast med mjölk eller grädde och Smör i kan det blir rätt så ätligt! I värsta fall kan det bli gott att hälla på grillkrydda. Jag är en gourmeternas mästerkock!
 

2 kommentarer:

  1. Här vart det ICA´s köttbullar till middag, blandade dem med brunsås så vart det mumma :D

    SvaraRadera