söndag 23 augusti 2009

Och det gjorde jag!


Aktiverade mig alltså!

Systra mi och jag var ute och sprang en sväng och vi fick för oss att köra backintervaller, min idé och gissa om jag ångrade mig! Herrejättejävlar vilka trötta, tunga ben jag hade. Hjälp. Kanske var jag lite bakis i kroppen ändå.

35 minuter blev det. Och det kändes - och känns - väldigt skönt nu efteråt! 100 situps blev det också! Så nu väntar jag bara på sexpacket! 

Maken och jag mumsade i oss kräftor och räkor som var kvar från igår. Luktade faan men smakade riktigt gott! Och så vitlöksaioli till det. *jättejättemumsigt*


Nu har jag ett godissug som inte är av denna värld! Hur kan det komma sig? Det ska ju inte infinna sig efter ett träningspass!!! Då känner man mer än någonsin för att leva sunt ju! 

Jag har även ett jättesug efter att få gå och lägga mig och sova, och jag tror att jag ska göra det. Få lite skönhetssömn!


Tänk! I morgon när jag vaknar har jag inga påsar eller mörka ringar under ögonen och så har jag snygga rutor på magen! 


3 kommentarer:

  1. Jisses vilka hurtbullar!
    Och här sitter jag och tränar fingertopparna.

    SvaraRadera
  2. Undra om jag kommer att känna igen dig när jag kommer hem nästa år?!?

    SvaraRadera
  3. Lycka till med det uppvaknandet säger jag bara...

    SvaraRadera