måndag 31 augusti 2009

Tur att måndagen snart är slut


Jag gillar inte måndagar. Usch för måndagar. Förbjud.

Idag har jag bytt rum! Det kommer att bli jättebra, tror jag. Jag får sällskap och jag kommer sitta lite mer i smeten. Där jag satt förut var helt off. Urtrist.

Men det är superstökigt i rummet och på min plats! Trångt som helvete är det också och ingen plats att göra av sladdar och kablar - de bara ligger och skräpar just nu! Men det blir nog bra när jag är klar! Får avsätta lite röjtid i morgon eller senare i veckan för att komma mer i ordning.

Jag känner mig låg. Nere. Inget kul.

Kan vara måndagen. Kan vara vädret (grått och pissigt ute). Och jag känner mig GRINIG!!!

3 kommentarer:

  1. Nej, nej, nej, inte grinig.... tänd lite mysljus och höj mysfaktorn med lite gott te och låt barnen nästan göra vad de vill;) Kram

    SvaraRadera
  2. Happhapp seså inte vara grinig, det är ju snart fredag igen=)

    SvaraRadera
  3. Catrin & Mita;
    Nu sitter jag med en kopp Grönt Kärlekste (med små röda, söta hjärtan i!) och njuter av stillheten! Inte längre grinig! =)

    SvaraRadera