onsdag 19 augusti 2009

Jag har gjort det igen! *SUCK*


Jag har gjort det igen! Lämnat nyckelknippan i passargerarsätet i bilen, fullt synlig för vilken inbrottstjuv som helst! Upptäckte det när jag kom till bilen i eftermiddags och skulle köra hem. Berätta inte för min man! Och det är inte första gången heller! Jag minns faktiskt inte vilken gång i ordningen detta är. Och det är sååå dumt!!! Det skulle vara sååå jobbigt att inte bara hitta bilen stulen, utan även huset länsat! Gud så jobbigt! Måtte det aldrig hända!

En gång lämnade jag vår extra bilnyckel i sätet också. Den var trasig så jag tänkte att den kan ju ingen använda! 

Ett par gånger har jag glömt kvar bilnyckeln i bilen över natten. Olåst dörr och nyckeln i tändlåset. Varsågod biltjuv! Hur många chanser får jag undrar jag ibland...


Så, nu har jag biktat mig! Nu är det bara att gå vidare. Dessa saker kommer inte att upprepas ever again. För jag är ju en person som lär av mina misstag! Verkligen.


4 kommentarer:

  1. Det där är sådant som säkert har hänt oss alla, iallafall mig, och det är ingenting att deppa över.
    Du vet...lås är bara till för hederligt folk, de andra tar sig in hursom;)
    kramen

    SvaraRadera
  2. Jodetförstås. Men jag behöver ju inte bjuda in till det! Det känns liksom inte bra... (Jag känner mig inte så jäkla bright när det sker gång efter annan!)

    SvaraRadera
  3. Själv ser jag det som att jag har tillit till mänskligheten. Och orkar inte alls bli upprörd över att glömma nycklar. (har dock heller aldrig gjort det, men skulle som sagt aldrig bry mig)

    SvaraRadera
  4. Jag har glömt nycklarna i dörrlåset.. på utsidan hur många gånger som helst hihi
    Här på landet är det inte hela världen men när jag glömde dom i dörren när jag bodde i ett stort lägenhetshus i stan var det lite värre.. Tur att det inte hände nåt!
    Jag hade ju ha blivit rånad, eller nåt ännu värre!!

    Kramisar

    SvaraRadera