söndag 30 augusti 2009

Men hur tänkte jag?


Eller tänkte jag överhuvud taget? När jag i veckan provade ett par svarta sneakers som jag sedan köpte, testade jag stl 37, jag som alltid alltid alltid har 36 på skor! 35 hade jag innan jag fick barn...

Och nu när jag provar skorna, för att känna på dem innan jag använder dem ute, så är de för stora! Vilket är självklart eftersom jag köpt en storlek för stort! V A R F Ö R ?  Gud vad trött jag blir på mig själv! Kunde jag inte lagt ett par minuter extra i affären och bett att få prova 36:orna? Hur tänkte jag? Tänkte inte alls.

Tänk om jag skulle pröva att använda hjärnan emellanåt? Som omväxling.
Som straff ska jag betala räkningarna ikväll. Nu. Med en gång. 

2 kommentarer:

  1. Du tänkte kanske som så att det kan vara bra att ha och växa i... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att jag tänkte alls... dessvärre.
    Eller så var det bara det gamla vanliga slappa lata jag som kom fram.

    SvaraRadera