fredag 21 augusti 2009

Shoppat!


Eller fyndat snarare. Trillade in på Balders Hage efter jobbet och där reade de ut Nyblom&vadfandenuheter - mattor! En blå och vit-rutig matta, en röd och vit-randig löpare och en liten typ dörrmatta till altanen i rött och vitt, med en fin stjärna på. Fast den var från... kan det ha varit Gripsholm? Gud vilket bra minne jag har! 

Ett par rosa varianter på mattor hade de också till röda låga priser, men jag måste kolla om jag har några golv lediga. Och om tjejerna gillar dem...


Om någon ska köpa riktiga och bra mattor någon gång kan jag rekommendera Arhans i Göteborg. De kan mattor! Och de har mycket snyggt! Inte jättebilligt, men bra kvalitet.


3 kommentarer:

  1. Du hittar säkert några golv som Du kan ha mattorna på. Tjejerna kommer att bli stormförtjusta!!!

    SvaraRadera
  2. Nyblom & Kollèn heter dom, vet du att dom har lagerförsäljning på Stora Holm (tror det är varje torsdag eftermiddag) där e det "skitbilligt".

    SvaraRadera
  3. Catrin,
    Problemet är väl att tjejerna vill ha sina ikeamattor istället för nya snygga...

    Sofia,
    Nej, det visste jag inte att de hade! Men det är lika bra att jag inte åker dit, skulle nog förköpa mig! De har ju så mycket snyggt!

    SvaraRadera