torsdag 20 augusti 2009

Jag har inte bloggat sen sist


Jag har varit hemma i flera timmar och har inte skrivit ett endaste inlägg! Hur har ni överlevt!?

Vilken tur att jag kommer med ett superduperintressant inlägg här då. Synd bara att jag glömt vad jag ska skriva. *ehum*

Men jag kan ju berätta att jag tvättat lite lakan och hängde ut dem och jag tror att det tog en halvtimme så var de torra! Lite fuktiga där klykorna hade suttit, men då vände jag uppochner på lakanet och vips så var det torrt överallt och jag kunde bädda rent! 

Ha! Jag sa ju superduperintressant!


1 kommentar:

  1. Smart att vända det uppochner så att hela torkade.
    ;)

    Nej jag känner inte honom, bara hans syster men hon har alltid verkat gullig.

    Jag vet däremot flera stycken som blivit av med sina husdjur pga honom.
    Men hur kan man först döda ett djur och sen skriva ingående hur man gått till väga?!
    Ja helt frisk kan han ju inte vara.

    SvaraRadera