söndag 23 augusti 2009

Vilodag


Så har man överlevt ännu en partylördag! Jag börjar känna mig rutinerad. Ingen bakfylla här inte! Jag tror till och med att jag kan ge mig ut och springa idag, om inte latmasken tar över, vilket det finns stor risk för.

Kräftskivan igår var jättetrevlig! Vi satt ute, under bar himmel med tända lyktor och en stor gul måne som lyste upp trädet och altanen. Jag önskar att jag hade tagit kameran med mig! Men det var ju så långt att gå och hämta den! 20 meter hade jag fått gå!

Vi sjöng och skålade och skrålade och efter vi ätit färdigt blev det dansgolv och barbuffé! Himla himla trevligt!

Jag la mig kvart i tre och en halvtimme senare kom sonen och kröp ner, han hade drömt mardröm. Efter knappt en kvart på min arm gick jag med honom upp och stoppade om honom i hans egen säng.

Nu är pojkarna i familjen på fotbollsträning och jag ska ta mig lite frukost och kanske hoppa i anständiga kläder innan tjejernas kompisar kommer hit. Jag har varit oanständigt klädd förut och måste kanske börja tänka på mitt rykte..?!

3 kommentarer:

  1. Man måste LEVA UPP till sitt rykte, heter det. :-)

    Lät som en härlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Jajustdetja! Ska tänka på det! :-)

    SvaraRadera