torsdag 1 mars 2012

Hej vårmånaden mars!

Jag har joggat! En bra start på dagen och månaden.

Inte långt, inte länge och inte särskilt fort. Men ändå! Jag gjorde det! Grejen är den att jag började gå ut för att gå, men efter tio meter vände jag och gick in och bytte till joggingskor istället. Benen och kroppen ville springa! (Efter en stund ville kroppen och benen hem igen)

Nu sitter jag här, nyduschad och med en kopp kaffe. Håret (och hela jag) var lite lätt smutsigt sketasnuskigt efter att inte sett duschen på flera dagar. När jag druckit mitt kaffe och tittat runt bland lite bloggar ska jag fixa frukost.

Jag fortsätter vänta idag. På respons och på att mina frön ska se dagens ljus, i form av små gröna plantor då.

I eftermiddag ska jag och barnen åka in till stan och möta upp maken för att gå och fixa pass. Då får jag "klä upp mig" och sminka mig. Det gör jag inte när jag bara går hemma. Då klär jag mig i bästa fall i hela och rena kläder.
         .

2 kommentarer:

  1. Det benen vill ska man låta dem få göra. Bra tänkt av benen. :)

    SvaraRadera
  2. Så skönt när benen bestämmer åt en. Jag har inte alltid hela kläder när jag skrotar runt hemma. Rena ja, men hela, nä.

    SvaraRadera