torsdag 1 mars 2012

Det måste bli en morgonvana!

Jag är så glad att jag gav mig ut och sprang (lunkade i tantfart) en stund. Jag känner mig nöjd och mycket piggare än igår, när jag låg kvar i sängen en lång stund och läste. Slö blev jag, och det höll i sig hela dagen. Trots att solen sken och det var ljuvligt ute!

Idag är det mulet, men lite drygt 5°. Jag funderar på att byta lite sängkläder och vika lite tvätt. Eller så skjuter jag upp det till i morgon och ägnar mig åt att skriva. Ja, så gör jag.
         .

1 kommentar:

  1. Hurtigt, men jag håller med. När jag går ut och går på morgonen så känner jag mig faktiskt piggare och skönare trött när jag kommer hem. Trött är jag ju alltid, men det är ju skillnad på trött och slö.

    Och skriv, ja absolut, tvätten kan vänta.

    SvaraRadera