torsdag 1 mars 2012

Idag är en bra dag!

Jag har i snart ett dygn väntat halvt ihjäl mig på respons och alldeles nyss kom den. Äntligen!

Och den var bra! Jag fick både beröm och massor av tips. Tips på inställningar i Word. Och hur texten ska se ut; typsnitt och storlek och lite sånt som jag undrat över, men tänkt att det kanske inte är nödvändigt nu i början. Och så kom det tips på det redan nu, utan att jag frågat.

Jag som inte var helt hundra nöjd med uppgiften - jag var lite för ivrig och struntade i att ge den mer tid - har nu fått godkänt på lektion 1 och ska gå vidare med lektion 2.

Det är så himla roligt det här!

Och nu skiner solen ute och jag har troligtvis en pytteliten tomatplanta på väg upp!

HEJ OCH VÄLKOMMEN VÅREN!
        .

6 kommentarer:

  1. Grattis! Härligt positivt inlägg !!
    :)

    SvaraRadera
  2. Kul och lycka till fortsättningsvis också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter. Skrivarkurs, eller?

    SvaraRadera
  4. Mitt bästa: Tack! :)

    Snäck: Tack! :)

    Shamrock: Jätte!

    Fruntimret: Ja! Och den verkar jättebra!

    SvaraRadera
  5. Men berätta mer... :)

    SvaraRadera