fredag 2 mars 2012

Idag ...

Idag, fram till lunch, passar jag mina två systersöner. Eller rättare sagt, de är hos mig tills deras mamma och pappa hämtar dem vid lunch. De sitter där uppe med sina Nintendo DS. Den lille har visserligen roat sig lite med att skriva sitt namn på griffeltavlan och då behövdes min hjälp, eller om det bara var lite sällskap han ville ha. Men i övrigt märker jag knappt av dem.



Idag blev det ingen morgonpromenad, men jag tar igen det med en kvällspromenad. Kanske.

Jag har börjat tvätta sängkläder. Om jag orkar gå igenom alla sängar som behöver bäddas rent återstår att se.

Himlen är så blå! Jag måste nog snart ta med de små knattarna ut och andas lite vårluft.
         .

1 kommentar:

  1. Renbäddning ska det nog bli här också. Vi har sågspån från fötterna i vår. Säga vad man vill om renoveringsarbete men det blir lite smutsigt.

    SvaraRadera