måndag 7 maj 2012

Personbästa idag

6000 ord skrivna idag.

Jag är sjukt nöjd. Och galet upp i varv, hur ska jag somna? Jag måste somna för i morgon ska jag jobba igen. Ska på nytt lära mig namnet på 20 barn. Eller kanske 12. 8 tror jag att jag kommer ihåg. Men om jag minns rätt ansikten till namnen återstår att se.

Sextusen ord. Det är rätt många det. Totalt är jag uppe i 50000. Mer än hälften! Jag börjar ana att det kommer bli ett slut på det så småningom. Faktiskt! Ett slut. Det blir en bok! Hjälp.

Innan dess återstår en liten detalj - nästan obetydligt liten faktiskt - att få ihop hela skiten!
.

3 kommentarer:

  1. wahey, 6000?? så mycket har jag aldrig skrivit, jag tror mitt rekord är på hälften! :D det var starkt jobbat! med den här farten är du snart färdig.

    SvaraRadera
  2. Kati: Om det ändå blev så många varje dag... jag snittar på ca 4000 per vecka.

    Anneli: Jag är väldigt nöjd!

    SvaraRadera