lördag 1 mars 2014

Åter vid redigeringsbordet

Har varit iväg ett par timmar och handlat hylla och stora plastlådor med lock. Måste bringa lite ordning i kaos-härdarna. (Själva ordningsbringandet tar jag tag i en annan dag, men nu har jag saker hemma åtminstone. Stående mitt i hallen.)

Men nu är jag alltså tillbaka där jag startade dagen. Har fortfarande inte kommit på hur jag ska lösa "problemet" - ett hemligt och förbjudet förhållande ska avslöjas. Men jag vet inte hur. Ska den skyldiga berätta eller ska de bli påkomna? Jag vet inte. Antar att jag får skriva ett par olika versioner. Eftersom jag har två karaktärer som är inblandade eller drabbade så har jag två olika versioner att välja mellan.

Svårt. Kul. Jobbigt. Spännande.

Spökskrivare? Någon?!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar