söndag 30 mars 2014

Underbart och ljuvligt

Idag har jag städat i växthuset och möblerat om lite. Några pelargoner har fått flytta ut också och så övernattar mina söta penséer där inne. I skydd mot rådjuren.

På baksidan hittade jag en övervintrad pensé i en kruka! Har förmodligen frösått sig själv i höstas. Den har två blomknoppar! Iiiiiiihhh! Älskar våren!


Nu ska jag gå ut och promenera. Har ätit lite för många dubbeljapp på sistone. Känner mig degig … fixar inte att se gravid ut. Gick väl an om jag blev vadderad lite överallt, (helst bara brösten, men man får inte välja, va?) men det lägger sig ju bara på magen. Mitt fram, som en gravidkula.

Och ja, jag har fått frågan både från nära och kära och betydligt mindre nära och kära. Nu var det visserligen ett tag sen, men jag tänkte inte få frågan igen. Och orka gå och hålla in magen liksom.
.

1 kommentar:

  1. Ja den frågan är ju inte kul och få :(
    Kul och fixa ute i trädgården, saknar och ha en liten täppa, nu får jag gå till dottern och påta i stället :)
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera