måndag 31 mars 2014

Ont i halsen igen

Igår kände jag mig frisk och kry och såg nästan fram emot att gå och jobba idag. I natt vaknar jag av att jag har jätteont i halsen när jag sväljer! Halsfluss nästa? tänkte jag. Nu känns det lite bättre, gör ont fortfarande men inte lika jävulskt halsflussont. Men det blir till att vara hemma.

På fredag fyller mina småttingar, mina pluttar 13 år. Då har jag tre tonåringar i huset. Det jag bekymrar mig mest för just nu är vad jag ska köpa till sonen i present. Han önskar sig (och behöver) kläder. Mest för att slippa åka med och shoppa och prova, antar jag. Och så önskar han sig en ny cykel och "lite spontana saker" - tack för den förklaringen, älskade unge!

Förr kunde man alltid köpa skivor … Tjejer är dock lättare!

Ska kanske googla presenttips en stund?
.

1 kommentar:

  1. Vi fick samma syndrom inatt då :-(
    Kläder är bra, ock kanske en bok som han uppskattar när han bli äldre? Jag köper en klassiker eller nåt liknande varje år, artonåringen börjar uppskatta det nu. Krya :-)

    SvaraRadera