söndag 9 mars 2014

En lite off söndag

Vi la oss vid tvåtiden i natt. Det var jättetrevligt igår och ingen ville gå hem. Dessvärre är maken dålig idag, förmodligen matförgiftad. Troligtvis åt han för gammal proscutto (orkar inte googla hur det stavas)   igår eftermiddag, ett par timmar innan vi gick iväg till vänner på middag. Själv åt jag parmaskinka som var inköpt samma dag …

Inte så kul med ynklig man. Det är nästan värre än att vara ynklig själv.

Själv sov jag till tio, sen åkte jag med yngsta dottern på innebandymatch (hon var sååå nära att göra mål!), därefter åt jag lite parmaskinka med räkgojs (det som var tänkt som nattamat i natt, men som vi inte orkade fixa) och sen var jag i växthuset och städade lite. Och sådde några gamla frön. Violer och penséer, får se om det blir något.

Nu har jag redigerat min NOVELL och ska snart ut och promenera med min syster.

Vem är bra på noveller och vill läsa och kritisera?
.

2 kommentarer:

  1. Ojjjj, det var en aktiv söndag.

    SvaraRadera
  2. Fy vad trist med matförgiftning. :( stackaren.
    Jag har också sått fröer, hurra! Passionsblomma. Älskar våren!

    SvaraRadera