tisdag 18 mars 2014

Och skriva it is

Två tusen ord är skrivna. (Och ett av mina ärenden är redan avklarade.)

Två tusen ord som känns roliga att skriva, och som känns underhållande och riktigt bra.


Undrar hur mycket det kommer kännas så när jag läser igenom det. Risken är att det kommer kännas som rent skräp.
Det är inte bara roligt att skriva ska ni veta. Det är jobbigt också. Ibland riktigt jobbigt. Och svårt. Men mest är det roligt. I alla fall just nu. Vill bara fortsätta fortsätta fortsätta!
.

2 kommentarer:

  1. 2000 ord som känns roliga att skriva? Herregud, vad avundsjuk jag blir. Jag tror att jag har skrivit 150 ord idag och inte ett enda var kul.
    Kanske mest för att jag bara skrivit offerter idag, men ändå. Avundsjuk som sagt.

    SvaraRadera
  2. Tjockisen: Skriv något roligt! Om jag behövde skriva offerter skulle inga ord bli skrivna alls.

    SvaraRadera