lördag 22 mars 2014

Blablabla

Igår var en bra dag. Vi hade nio barn, var två fröknar och en praktikant (som är jätteduktig!). Lugn dag.

Nästa vecka är jag ledig måndag och tisdag vilket är skönt eftersom det kan bli lite … speciellt.

(Ibland önskar jag att jag var anonym. Att det inte gick att googla sig fram till den här bloggen. Att tro att kreti och pleti googlar mig är kanske lite förmätet, men ändå, man vet aldrig. Det finns så mycket jag skulle vilja skriva och berätta om. Roliga saker. Men framför allt de tråkiga och jobbiga sakerna. För sådana har ett behov av att behöva pysas ut! Som tur är har jag kollegor att prata med, men det blir … ja, rundgång liksom. Just nu har vi en sak som är oroande på så många plan. Önskar jag kunde få lätta på trycket lite. Kanske ordnar sig genom "naturlig avgång". Antingen får jag nog och slutar eller så får andra sin vilja igenom.

Men att vara anonym är inte min grej riktigt.)

Igår eftermiddag tränade jag. Ett otroligt skönt pass! Idag har jag träningsvärk i magen (älskar!), armar, lår. I morgon kommer jag säkert känna på ännu fler ställen. Hurra!

Dessvärre är magen kass. En blandning av stress kanske, lite oro (dumt) och slarv med toalettbesök. Måste se till att få hem en dunk Aloe Vera-juice.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar