lördag 8 oktober 2011

Elefantnamn

Någon har hittat till min blogg genom att söka på Elefantnamn. Jag skulle bra gärna vilja veta om någon fann något elefantnamn någon stans i min blogg.

Sundaville och Eva Solo äggkoppar har också sökts på. Liksom särskrivning och ihopskrivning.

Kan vara bra att ha i minnet vid nästa bloggtorkaperiod kanske.


Jag har vädrat en del plagg, tvättat ett par maskiner (orka fler liksom), inte tvättat golvet trots att jag slog ut kaffe på det men torka med papper funkar också, ätit lunch, förlorat i fåniga Wordfeud, duschat och blivit sur på mitt hår. Det är stripigt. Det ska helst vara lite smutsigt, eller friserat av ett proffs.

Ja just det ja, vi (som i maken och tjejerna) har fått Bosses klor klippta också. De behöver tydligen inte klippas så ofta eftersom han är en utekanin. Var sjätte vecka sa hon som födde upp honom. En gång i kvartalet sa hon idag, som klippte honom och berömde honom! Åh, vad han är duktig och söt, vår lille gulle-Bosse.

           .

3 kommentarer:

  1. Här skulle det också klippts lite klor men han är inte så förtjust, kloinnehavaren.

    SvaraRadera
  2. Elefanter kan nog heta lite vad som helst :)
    Vi hade kaninbad förra veckan. Det blev lite blött innan jag förstod hur jag skulle hålla henne :)

    SvaraRadera
  3. Frunatmaken: Det är inte våran heller. Men så fick vi tips av uppfödaren när vi köpte honom att lägga honom på rygg också, vilket han hatar!

    Hon som klippte honom idag hade honom bara i knät, rätt upp och ner, och då gick det så himla mycket bättre!

    SvaraRadera