söndag 23 oktober 2011

Solig söndag

God förmiddag.

Trots att jag vaknade kvart över sju har jag inte hunnit göra så mycket nytta. Ätit frukost, hällt i mig kaffe lite snabbt och sen kört maken och sonen till fotbollsplanen. Idag ska det invigas en ny fotbollsplan i samhället och sonen som är fotbollsspelare ska gå tillsammans med alla andra fotbollsspelare och tränare och annat folk från den gamla planen till den nya. Maken ska dessutom klippa ett band, tydligen. Det måste jag ju se *komma ihåg att ta med sax ifall någon glömt*

Så. Ja, solen skiner och jag har tänkt hinna tvätta lite idag och naturligtvis skriva! Nu ska jag försöka strukturera mig och mitt skrivande igen. Skriva lite varje dag. Eller nästan varje dag. Och blir det inget på manuset får det bli små käcka övningar, men bara jag SKRIVER.

Nu iväg och klippa band! Eller ja, titta på när band blir klippt.
        .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar