söndag 9 september 2012

En ovanligt seg söndag, inte sant?

Eller är det bara här det är det?

Jag är trött och seg och längtar bara efter att få gå och lägga mig och sova. Inte har jag lust att jobba i morgon heller, men det ändrar sig när jag väl är där. Det är bara nu innan som det känns motigt. Typiskt söndag.

Nu ska jag snart hänga tvätt, det blir ju kul. Efter det ska jag kanske måla naglarna. Det är lagom iq-befriat. När lacket torkat är det kanske dags att äta citronfromagen som jag frågade om dottern ville "baka". Det ville hon. Tur, eftersom jag är sugen på något gott, men inte själv orkar fixa.

Åh, herregud, när är den här komadagen över?
.

3 kommentarer:

  1. Håller med, men för min del vill jag inte att den ska vara över. Nu väntar mig the work week from hell, med sex dagars arbetsvecka och långa jobbiga dagar. Och imorgon ska jag upp kl 5,30 igen. I So don't want that!

    SvaraRadera
  2. Det har varit en riktigt seg dag. Ska oxå måla naglarna, den blir det sängläge med någon bra film.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Kati: Jag vill inte heller att den ska vara över, behöver bara sova. Din kommande vecka låter inget vidare. Jag ska nog inte klaga över min rätt behagliga 6,5-timmarsdag i morgon.

    Susanne: Låter skönt. Här blir det nog X-factor med barnen, sen sova.

    SvaraRadera