söndag 23 september 2012

Jodå så att ...

1469 ord.

Fler ord kunde bli skrivna, men jag måste tänka på att inte överbelasta armen igen. Så jag tar paus, för att fixa lunch. Om en timme ska sonen iväg på innebandy och jag ska iväg om en och en halv timme. Det blir nog inte mer skrivet idag.

Efter matchen ska jag förbi affären och handla lite halvfabrikat. I morgon får barnen fixa mat själva eftersom jag ska jobba mellan 7,15 och 17,45! Jösses. Det blir till att djupandas, andas genom näsan och undvika att stressa! Annars kommer spänningshuvudvärken komma fortare än jag hinna blinka. Känner nästan redan hur nacken liksom fastnar i ett konstigt läge ...

Tisdag är jag ledig (tackgodegud) men ska på föräldramöte på kvällen. *föräldramöte är roligt, det är roligt, det är roligt* Eller hur.

Onsdag jobbar jag också, men inte fullt lika länge, och på torsdag jobbar jag fyra timmar. Thats my kind of bag.

Och på fredag ska jag in till stan och äta lunch med ett par kompisar och fd kolleger. Det blir trevligt. Ska passa på att förlusta mig lite på NK. Har fortfarande mina presentkort kvar.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar