tisdag 11 september 2012

Skrattar högt, inte

Jag har en förkylning på gång. Svullen i ena sidan av halsen och förhöjd temp. Begynnande huvudvärk och en läkartid 8.30 i morgon. Får man avboka en halvtimme före och slippa betala för besöket? Jag kan inte med att gå om jag är nyförkyld. Om jag ens orkar ur sängen i morgon, vilket i nuläget känns som det svåraste.

Nu ska jag lägga mig på soffan igen och glo på tv. Har redan läst ut en bok idag. Små citroner gula, av Kajsa Ingemarsson, som jag redan läst en gång. Har en av Johan Theorin som jag inte läst och som jag funderar på att ge mig på. Antingen ikväll eller i morgon. Om jag inte lyckas sova bort förkylningen till i dess, vill säga.
  .

6 kommentarer:

  1. Samma känsla här :-(
    Alla Theorins böcker är superbra!
    Kryakram

    SvaraRadera
  2. Jag har också rätt nyligen läst om den. Hade glömt allt.

    SvaraRadera
  3. Stackars dig. Hoppas du kryar på dig snart! :) Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Nä, dumma förkylning. :( Hoppas det går bra att boka bort läkartiden.
    Krya på dig.

    SvaraRadera
  5. grr undra om min kommetar försvann?? hoppas iaf att du vaknar frisk!!

    SvaraRadera